Gezelschapsdame bij ouderen

  • Ingrid

    Mijn is Ingrid en zoek werk als gezelschapdame bij ouderen en ook de nodige zorg.

    Zelf ben ik 10jaar actief in de ouderen zorg geweest maar helaas door alle bezuiningen werk ik niet meer.

    Mijn hart ligt nog steeds bij dhet verzorgen van ouderen, ik kan het moelijk los laten.

    Ik ben liefde vol ,geduld en humor en ook betrouwbaar.

    Verder ook een verklaring van goed gedrag aan tonen.

    contact mij maar u zult er geen spijt van hebben.

    God zegen.

    Groetjes Ingrid

  • heleen

    hallo allemaal ik ben een vrolijke spontane vrouw van 50 jaar en het lijkt me leuk om voor de oudere mensen de eenzaamheid beetje weg te halen door samen leuke dingen te doen zoals krant voorlezen ,lekker kletsen wandelen samen de boodschappen te doen ,door mijn ziekte voel ik me vaak ook alleen door dit en het begrijpen van alleen zijn ,kan ik mischien nog iets beteken voor de medemens die zich ook eenzaam voelt wel graag in de omgeving van amersfoort over de koste komen we wel uit

  • Esmee

    Bij deze wil ik mij graag voorstellen. Ik ben Esmee (47) en wil graag ouderen helpen jn d omgeving van haarlem en omstreken. Heeft u hulp nodig af en toe met boodschappen, naar de kapper gaan een uitje of gewoon bij u thuis u verjaardag regelen. Belt u mij ik help u graag.

    Ik heb een baan al 27 jaar in d dienstverlening, maar ook genoeg tijd over.

  • Cornelia Madej

    Hallo, mij naam is Cornelia en ik help eenzame mensen als gezelschapsdame in Breda en de rest van Brabant. Ik heb ervaring met ouderen als verzorgende, hart voor de cliënt, betrokken persoonlijkheid, initiatiefrijk, brede algemene ontwikkeling, charmant.

    Als gezelschapsdame bied ik vriendschap en dip gaande gespreken want ben ook opgeleide coach. Ik weet dat niet allen ouderen kunnen eenzaam zijn. Eigenlijk iedereen die wil kan contact met mij opnemen voor een goed gesprek en advies.. Tel: 0614149870

  • Jolande

    Ik wil graag iets betekenen voor ouderen, dus als je in hengelo ov woont en je zoekt iemand dan ben ik er!

  • Mevr. T. de Leeuw

    Hallo Mevr. of Meneer, Ik zou graag een aantal uren per week werken bij oudere mensen thuis,

    licht huishoudelijk werk en licht verzorgend werk behoren tot de mogelijkheden.

    Mijn leeftijd is 58 jaar , ik heb al een aantal jaren ervaring in het werken met ouderen,

    in een persoonlijk of telefonisch gesprek kan ik het een en ander toelichten.

    Ik woon in de omgeving van Tiel , graag zou ik in deze omgeving werken,

    mijn tel. 0487-562579 of mailen naar bovenstaand e-mail adres.

    Vriendelijk groetend, Mevr. de Leeuw.

  • marydoets

    ik heb jarenlang in de ouderenzorg gewerkt.(verpleeghuis)

    Later ook bij de oudere mensen thuis,bleef dan ook slapen als dat nodig was.

    Ik zoek nu werk in het verzorgen en begeleiden van ouderen.

    Omgeving Haarlem.

  • Ingrid

    Hallo allemaal, ik ben Ingrid n bied min aan als gezelschap dame voor oudern die zelftandig willen blijven wonen ! Ik kan meegaan om boodschappen te doen, kletsen, krant voorlezen, mrt de auto naar het strand bakje koffie drinken enz enz. Roept u maar wat u wilt ! Ik woon in de haarlemmermeer tussen Amsterdam en Haarlem en hebeen eigen auto rer beschikking. Gr. Ingrid

  • Ivan

    Mijn naam is ivan. .Nette vrouw 66 jaar werkt als Welzijnsmedewerker in de zorg in Breda. Ik zou als gezelschapsdame willen werken. Ik ga binnenkort met pensioen. Ik kan goed luisteren ben vriendelijk.aardig en sociaal. Ik ben van Indische afkomst.

    Post was bewerkt op 26-12-2019 01:40 door Ivan